İkinci Jenerasyon Özlemi: Şupa Junior Last Man Standing!

yazıları silip silip duruyorum. bir sinirle bir başlıyorum sonra diyorum feylesof gözünü seveyim bir sus. e hayat felsefem en nihayetinde önce yap sonra düşün (bkz: #koç #flawlees)

Arkadaş, ben ikinci jenerasyonu çok özledim. Piyasa hep çoluk çucuk kaynıyor. :"( Şupa Men'leri dahi özledim ya. She Was Pretty izliyordum ondan oldu bu. DBSK yok ortalıkta, SuJu'nun üyeleri tam değil, olsalar da artık eskisi gibi rağbet görmüyorlar sanırım. MBLAQ dağıldı gitti, 2PM'in ne yaptığı belli değil, BIGBANG'e de askerlik yolu gözüktü. SHINee de eylülde mi ne geri dönüş yapacakmış. Artık SM sağolsun 2 haftaya biter promosyon. Olum bana ikinci jenerasyonumu verin!! Bana 2NE1 verin, BLACK PINK falan, noluyo, alışamıyorum. 4MINUTE istiyorum, SISTAR'ın "Alone" zamanlarını özlüyorum. APink'in çaylak anıldığı zamanları... Hof. :"(

Mr. Simple yoksa Chewing Gum mı var? Hello, Sherlock, Replay yoksa Sixth Sense, Fire Truck mı var? Midnight in Paris'teki gibi 2011'e falan dönesim var şuan.



Yorumlar

Popüler Yayınlar