İzledim #1 "Man Seeking Woman"



Bitireli özünde (3 günde bitirdim) 3-5 gün geçse de, blog, bu dizi yazılır.

2015 yılının başlarında yayın hayatına başlayan dizi, 2 sezon, 20 bölümden oluşuyor. Üçüncü sezon, 2017 Ocak-Mart aralığında yayınlanacak. Başrolünde Jay Baruchel (the love of my eye) var. Yan karakterleri canlandıran diğer oyuncular da Eric Andre ve Britt Lower. (Dizinin ana karakterlerinde iki adet koç burcu var. Neden sevdiğimi çok zorlamamak lazım.)

Gelgelelim bu diziyi neden sevdim ya da siz neden sevecek/nefret edeceksiniz?

Hayatımda izlediğim en absürd şey çünkü anasını satayım. Böyle bir dışavurumcu-sürrealist tabanlı absürd komedi bulmak, bu ülkede dürüst bir politikacı bulmaya eşdeğer! Ve hönkürerek izlemenizi de garanti ediyorum eğer mizahi zevklerimiz benziyorsa.

Son zamanlarda izlediğim en zeki, en ince, en yaratıcı iş. Bir bölümü 20 dakika, açın ve izleyin! Soundtrackleri de harika olmakla birlikte, dizi de ilk çalan şarkının Crystal Castles - Not In Love olduğununda altını çizeyim. (Bkz: anılanmış şarkılar.)



(Spoiler! En sevdiğim bölümler sanırım S1B2, S2B1 ve Noel Baba yasak aşkı ile Robot randevusu bölümleriydi. Jüri özel ödülümü ise, Çevrilen Göz gibi bir başlığa sahip diye anımsadığım, Josh'ın çükünün düştüğü sahneyi barındıran bölümedir.)

Favori bölümlerinizi bir yorum yazsanız da, dizi hakkında konuşsak. Çünkü KİMSE BİLMİYOR ve KONUŞACAK KİMSE DE OLMUYOR haliyle.

İyi seyirler!

not: Blog adresime en yakın adresi almış bulunuyorum: ifeelingoodman! James Brown sevgimiz hala yaşıyor abiler.


Yorumlar

Popüler Yayınlar