Feylesof Özüne Döndü mü? Emdi Yürek Yırtulur







Lys bitti, blogda ne var ne yoksa öldüreli 2 sene oldu. Ama yeniden dönüyorum buralara, ne bar edebiyatı ne sadece Asya muhabbeti. Bir önceki formatın biraz ötesine geçmeyi düşünüyorum. Kısmetse Olur olur, Bu Tarz Benim Olur djkfhkdj Şaka bir yana döndüm ya ben.

O zaman dans!

(ifeelgoodman.blogspot.com'u da başka biri almış geri dönüş de yapamıyorum. Nega isange -bkz:Lee Hi- yapicim yeni adını)

Bunca yazı yazmadığım süreçte Asya semalarından Japon sineması hariç elimi ayağımı çektiydim, (Kpop hariç tabii ki ayol. They see me fangirlling they hatin' nihayetinde.) Baya fanzin manzin bir dolu işle uğraştım 06 semalarında ki sınav telaşesini saymıyorum bile. Fekat, bu son zamanlarda bana bir Kore dizisi izleme arzusu gelmez mi? Hatırlarsınız belki, bir zamanlar nasıl da hicvediyordum, Şikayetnameler düzüyordum. Neyse, geldiği gibi de geçti zaten bu arzu dsjhgfdjk Ama şunu fark ettim, Kore dizilerindeki hatunlar, ARTIK O KADAR UYUZ DEĞİL! Sanırım Japon dizilerine sıçramış bu uyuzluk emin değilim :"( Neysem, Cheese In The Trap'i izledim ve son iki bölümü saymıyorum, Shut Up Flower Boy Band, A Gentleman's Dignity ve Cheese benim yeni üçlümdür. o Hong Seol'ün stili, Kim Go Eun'un oyunculuğu, Seo Kang Joon, Yoon deluğanlımız (ki bir insan bir flower boy rolüne bu kaddar oturur) olsun yan karakterler olsun, senaryonun özü (bkz: webtoon temelli dizinin güzelliği) olsun, yönetmenin renk-mekan kullanımı olsun... Yirim.

Üstüne utanmadan bir de King 2 Hearts'ı izledim. (ilk 10 bölüm. O subay abiyle ilgili spoiler yiyince, dizinin gerilimine anksiyeteli bünyem dayanamayınca, politik göndermeler beklediğim tatmini veremeyince, Ha Ji Won'un yeteneği gözlerimi doldurunca(!) bıraktım.) Lee Seung Gi yeni bir hayranımsı kazandı amma Ha Ji Won sevgimi resmen bitirdi dizi. Benim en son Kore dizisi izlediğim vakitlerde Ha Ji Won abla sert kızları canlandırdığından iyi ya da kötü hep göynümde yeri ayrıydı da ablacım o nasıl bir mimik kullanımıdır?

Bir de She Was Pretty izledim atlaya atlaya. Tam çocuk kızın çocukluk arkadaşı olduğunu öğrendi, mutlu son geldi derken kız, ev arkadaşı içün çocukla arasına mesafe koyunca şutladım. Makjang potansiyeli vardı, kaldıramadım.

not: Twelve Men In A Year takıldım bir süre, bir de The Lovers. İkisi de iyi güldürdüler sağolsun ama bitirmedim halen.

not 2: Arhat'ın twitterından beni bulan o güzide insan, halen beni takip ediyorsan rica ediyorum bir yorum bırak.
Sevgilerimle, feylesofunuz.

Yorumlar

  1. Vay be, duygulandım, bir oturup ağlayasım bile geldi. Hoş geldin feylesof hanım, özledik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo, Paulcüğüm!! Asıl ben buraları, seni, sizi çok özledim!! :")

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar