Californication



Eskiler hatırlar, Kore dizisi izlemeyeli 4, Japon dizisi izlemeyeli 3 sene oldu. Hatta bu süreç içerisinde dizi dahi izlemedim desem yeridir. Zira bitirdiğim son yabancı dizi, final sezonu ile gönülleri okşamış MMFD idi. Peki beni hangi kuvvet itti ki ben yeniden dizi izlemeye başladım ve hatta utanmadan 7 sezonu devirdim? Cevap veriyorum: Kilisedeki blowjob muhabbeti. Fazla libertenyen bu bakış açısına nasıl karşı koyabilirdim?!?! (Aslında başta bu ne lanladım. Bu sorunun asıl cevabı Hank'in Karren'a malum mektubudur.)

Bukowski çakması bir karakter üzerine kurulu bu fevkaladeninfevkinde işi izleyin, izleyin, izleyin. İnanılmaz bir komedi, harika soundtrackler, le grande California, gayrı ihtiyari tüketim toplumuna dokundurmalar ve dillere destan bir "bağ" hikayesi.


Yorumlar

Popüler Yayınlar