KPop Başarıyla Güncellenmiştir: 2NE1



Kimileri grubun bittiğini öne sürdü, artık konserlerine 10 bin kişi bile katılmıyordu, yeni şarkıları kötüydü, en güçlü oldukları dijital satışlarda bile eski rakamları göremiyorlardı, CL çok ön plandaydı, Bom'um vokali bitmişti, Dara zaten yeteneksizdi, Minzy? Şey... Minzy de estetikliydi canım!

1 yıl 8 aydır beklediğim an geldi çattı. 2NE1, geri dönüşlerin şahını yaparak, yeniden keypap sahnesine adımını attı. Ama bu öyle alelade bir adım değil, baya endüstri için milat sayılan türden... Doğrudur. 2NE1, 4 yıldan sonra gelen ilk full albümleriyle Keypap'ı bir kez daha güncellemeyi başardı. 2NE1 bitti diyenlere, gerek Comeback Home'un 14 saatte bir milyonu geçmesi, gerek çıktığı günden listeleri domine etmesi, gerekse albüme gelen övgülerle ve en önemlisi CL'in de artık 2NE1 sound'una destek çıkması ve bunu GZB'ye göre harbiden daha iyi yapmasıyla yeterli cevap verildi diye düşünüyorum.

---

2NE1 bitti mi? 2NE1'nın bittiğine insanlar nereden kanaat getiriyorlar? Konserlerden. Çünkü katılan kişi sayısı gittikçe azalıyor-DU. Sebep? Eri topu 20 şarkıyla 2 saatlik konserlerini 3 yıldan bu yana veriyorlar çünkü. Aynı şarkıları, zaten gidip izlediği bir şovu kim yeniden gidip dinlemek-izlemek ister hayranlar dışında? Ayrıca, 2012 yılını sadece biri Japonca diğeri Korece 2 şarkıyla geçirdiler. 2013'ün sonuna doğru 3 şarkı yayınladılar. Normal yani kimsenin katılmaması.

Bom'un sesi soluğu çıkmıyor? Doğrudur. Çıkmıyor. Çünkü artık Bom'un vokali resmen bitmiş durumda... Hatta şuan grubun ana vokal ihtiyacı Minzy tarafından gideriliyor CL'in de ufak destekleriyle.

CL son zamanlarda çok ön planda?! Aynen. Ama neden? Bir zamanlar grubun en popülerleri Bom&Dara idi. Artık Bom'un eski popülerliği kalmadı. Grubu sadece Dara taşıyacak değil ya popülerlik ve grubun yüzü gibi olaylarda? Vayci, CL'e oynuyor şu sıralar. Tüm bu bir zamanlar yakındığım ego bundan mütevellit diye düşünüyorum.

---

Albüm... Albümü ilk dinleyişimde yadsıdım. 6/10 diye düşündüm. Sonuçta 2NE1'nın azıcık teenage soslu YG işi müziğine alışkın bünyeye sahip bir insanım. Bir daha dinledim... Sonra bir daha... Derken albüm yayınlandığı günden beri dinliyorum! 2NE1'nın bad-ass kız imajından, bad-ass bir kadına dönüştüğü albümdür bence Crush. Gotta Be You'nun pek Kral TV soundu hariç albümde beğenmediğim tek bir şarkı yok. Özellikle CL'in yazdığı sözleri gördükten sonra, afferin! demekten alıkoyamadım kendimi çünkü "nan nappeun gizibe"den sonra böyle bir atak beklemiyordum doğrusu. Hele de MTBD! O şarkı, YG'den çıkmış en harika beatlere sahip olan işlerden biri bence! Üstelik, o Mikot-sama'nın değişyle "yüzüne tükürürcesine" olayını baya baya yumuşatmış... MIA ile çok mu takıldın siel şi? (Bir diğer defile arkadaşın Nicki'den esinlenmediğin sürece sana kapım her zaman açık.) Sözleri de aslında manasız veya alakasız görünebilir ama değil. Bu meditasyon işleriyle falan ilgilenen biri olarak, anlayana iyi anlattığını düşünüyorum. Onun haricinde, albümden feyvrıt seçemiyorum. Bu da 2NE1 ile ilgili en sevdiğim şey zaten! :3

---

Klibe... Pardon KLİPLERE GEÇELİM. (Filozof burada mutluluktan ağlıyor... :")

Happy klibi 2012'de I Love You zamanlarında beklenen ikinci klibin o zamanlardan kalma sahneleriyle 2014 halinin bir bileşimi anladığım kadarıyla. Şayet değilse de olsun, o klibi yeniden çekmişler belli yani fgfjg

Minji bu saçı 2012'de kullanıyordu diye hatırlıyore


"Happy" az önce bahsettiğim o teenage soslu albümdeki tek şarkı sanırsam. Dara yine garip saçlarıyla devam ede dursun, Bom'a bu saç tonu acayip yakışmış. CL yine sarı... Ama Minji!! Son zamanlarda acayip Minji fangörllüyüm zaten tutamıyorum kendimi fdjgjddsgfd


VE BOM YÜREĞİMİ DAĞLAR... OLOM BİLEREK Mİ YAPIYOSUNUZ?!!?!?!



Happy sanırım 2NE1'nın sahip olacağı en "açık hava" ve en "şirin" kliplerden. Aegyo yapmadan şirin böyle olunuyor sevgili Koreliler.















William kokan hareketler


Comeback Home içimdeki tüüm geek tarafımı şaha kaldıran bir klip. Kore için bu alanda en iyisi diyebilirim, cidden kurgu güzel. Üstelik 2NE1'nın klasiklemiş mv çekim teknikleri de bir kenara atılmamış. İzlerken çok rahat bir Ugly esintisi sezdim ben, ki bu güzel bir şey. :"3

Yalnız klipte Dara'yı öyle görünce, LAN?!!?!? demekten alamadım dfhjgdjd Akabinde o yemek masasındaki haliyle beni benden aldı zaten. Olum, BİR İNSAN NASIL BU KADAR GÜZEL OLUR?! diyen Daralingerlardan tiskinsem de, bende onlardan biri oldum vallahi jfgjfdffddfj O mavi saçlar... Park Sisters'a bundan sonra ömürlerini mavi saçla geçirmelerini öneriyorum!
Sonra Bom'un siyah saçları... Sanırım onu ilk siyah saçlı görüşüm. Az kalsın kalbim duruyordu. Kusursuz kadın. -_-

Son olarak... William'dan neden bu kadar etkilendiniz gülüm jhfdghjgsjkdssdfgdsjgdsjfdb





I got 21 big brother 


to me, you ain't big brother

Endüstriye de dissimi atar giderim.

2NE1'lı kalın!

Yorumlar

  1. Hii... bu yazıyı bekliyordum. Hadi biraz gevezelik yapayım.
    Kızların artık bittiğine dair inancım tam, umutsuzluğum hat safhadaydı, lakin yg'nin yaptığı açıklamayla "papa kolay kolay böyle güzel şeyler söylemez" diyerek minik bir beklentim vardı ama bu ne? Nedir bu?
    Nefis olmuş. Ben hiç beklemiyordum. Bom'u azala azala bitişi, hatta albümdeki vokali bile beni çok rahatsız ederken şarkılar nasıl güzel olmuş. Dara'nın sesi ne zamandan beri bu kadar güzel ve kontrollü? Sesine hakim olmayı ne kadar iyi öğrenmiş. Minzy biraz arka planda kalmış gibi hissettim. Şu Ana vokalliği asla artık Bom'dan.
    Cl. Yani ben hiç hoşlanmıyordum ondan. Gerek YG'nin ona son birkaç yıldır yüklediği badass rapçi kız, gerek hayranların yüklediği özneler derken korkunç soğumuştum. Madem böyle güzel bir potansiyeli vardı niçin gizibe'yi yaptı? Niçin? NEDEN CL? Neyse albüme katkısı, özellikle favorim If I Were You çok güzel olmuş.
    Çok sevdim ya. Cidden çok güzel bir güncelleme oldu bu.
    Kliplere bakmadım yalnız.
    Gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar... O FIL ve DYLM'den sonra "tamam aga" modundaydım zaten de çaktırmadım orası ayrı fdjgfjgfdd ("papa kolay kolay böyle güzel şeyler söylemez" dfssdjgdjfddsffdgfdgsf Ri'nin Vayci başgan taklidi geldi de aklıma dfjhgsadjgkfgfgdg) DEĞİL Mİ?! Bom'un vokalinin bitmesi, sesinin soluğunun kalmaması beni harbiden çok üzüyor. Yani ne bileyim... 2NE1'ı dinlemeye Bom için başlamıştım ben. Albümde bana o kadar batmadı ama arada düşünüyorum da, acaba Bom gider mi? Giderse kim gelir? Dara ve Bom otuzlarına girecekler artık... 2NE1'nın dağılma ihtimali var bir de... Böf. :|

      Herkes Minji hakkında öyle düşünüyor da, ben çok katılmadım ona aslında. Albümde en baskın isim CL, akabinde de Minji geliyor. Bom ve Dara sadece belli yerlerde azıcık mırıldanıp köşelerine çekiliyorlar. Fakat CL'in bu kadar baskın olması da Hyorin ft SISTAR gibi bir durum doğurur mu diye düşünmedim değil. Ama Missing You'daki halinden sonra, CL'in o demeçlerindeki "ben, ben, BEEN!!" hallerinin Vayci'nin çizdiği bir imaj olduğunu düşünmeye başlıyorum git gide. Bom'un eski popülaritesi kalmadı dediğim gibi. Birinin Dara'ya arka çıkması gerek, buna en ideal isim de CL. Keza zamanında grupta en fazla bölüm Bom'daydı. Bom'un ağır top olma zamanı bitti, sıra CL'de sanki bu albümde... Gelecek albümde Minji'nin baskın olacağını umuyorum, diliyorum keza istiyorum da! :D

      Ve CL hayranları... BJ'ler içinde en tiskindiğim ikinci hayran grubu! "Benim kızım, hatunum, kadınım, o ne yapsa mükemmel tamam mı? siz anlamıyosunuz abi kızı, uu seksiliğe bak..." gibi sığ yorumlar boğucu. Bir de CL'in hadi idolleri geçtim Kore'deki en iyi rapçi olduğunu düşünen bir kesim var fsjgfshfdgfgfgkhfdfkhfd

      O soruyu gerçekten büyükçe bir kesim merak ediyor. GZB'den beri bir ilham ve yetenek patlaması yaşıyor olabilir dfjdhkfjfdhsaf

      Çok tişikkirlir :"D

      Kliplere bak ama.

      Haydin.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar