Bieypi İle İki Yıl...


Çıkış yaptıkları günü hatırlıyorum da...
Heeey gidi günler heeey!

Keypap'ın pembişliğinden sıkılan, suya sabuna dokunur bir şeyler arayan benim resmen kurtarıcım oldu B.A.P. Bugün onların 2. yılları benimse, Warrior Bunny (reddediyorum arkadaşım beybiyi fdhffgf) oluşumun 2. yılı. Ne yazayım bilemedim şimdi dhjgfdj Ama benim için BIGBANG'ten de öte bir yerleri var. Çünkü her zaman dediğim gibi Bang&Zelo ikilisine yetiştiğimden, çıkış öncelerini biliyorum. En başından beri gruplayım. Her başarıları sanki benim başarımmış gibi göğsümü kabartıyor, onlara saygı duyuyorum... (Gönül isterdi ki 2010'da Yongguk'u o iki düet ile de tanısaydım. :") 2012'nin başında tanıştığım 4 isim benim için gerçekten çok özel: Yine çıkış öncesini Dream High ile bildiğim Ailee (Wikipedia sayfası bile yoktu ben onu tanıdığımda :"), SPICA veee EXID.

Duygulandım yahu hdsgfjhsd

Ne desem bilemiyorum. Civciv kafalı asi jojuklarımla biz burada 20. yıllarını da kutlayacağız, kararlıyım cgkjfdh

Yorumlar

Popüler Yayınlar