Sympathy for Mr. Vengeance - Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 140


Böyle yeşil saçlı karakterler yaratmayın ya, aşık oluyorum sonra dgfzf

Haklı İntikam, şu Oldboy'un da dahil olduğu "İntikam Üçlemesi"nin 2002 mahsulu (ekşici ekşici konuşuyorum, te allam) ilk filmi. Ve tüm içtenliğimle söyleyebilirim ki ben filmi Oldboy'dan daha çok sevdim. Sebep de şu yukarıdaki yeşil insan... Beyaz saç (bkz: Liar Game - Yokoya), mavi saç (bkz: Vampire Knight Zero ve tiovpi), yeşil saç, gri saç fetişim var benim. Gördüm mü gözlerim bir kararıyor, sonra taramalı misali kalpçikler çıkartıyorum, gökkuşağı kusmaya başlıyorum, alnımın ortasından bir boynuz çıkıyor... Zor işler azizim. dhgjdsf

Ben yine konu anlatmaya üşeniyorum, o yüzden bunu sevebilirsiniz

Biz gelelim ben bu filmde neyden tiskindim, neyi sevdim, neye gıcık oldum? İlk olarak şiddet sahnelerinden tiskinen çok olmuş ama ben hiç rahatsız olmadım. Baya normal, romantik komedi izler gibiydim. Ben Ajusshi'de de rahatsız olmamıştım. Bir Oldboy'da o ahtapot sahnesiyle dil kesme sahnesi midemi kaldırmıştı. Midesiz miyim neyim dfhgjds Sevdiğim yerler Shin Ha Kyun'un Ryu karakterini benim aşık olmamı sağlayacak kadar iyi canlandırmış olması. :") SAÇI YETER.  Ayrıca benim aşık olduğum kadın Duna Bae var filmde... SARANGHE AJUMMA! (Ki bu çok yakışan çiftimiz 2 yılda ciddi ciddi çıktılar. Niye ayrıldılarsa sanki -_-) Neyi sevmedim? Sonradan çok bozdu film. Öldüren öldürene. Bir durun di mi? Yook, intikam da intikam. Bir sakin olun ya gdsdfd Şu masum çocuğu bile (Ryu) yoldan çıkarttınız :") İntikamların yersizliğinden sıkıldım diğer bir değişle. Bana ters intikam falan, allahından bulsun (inanmıyorum ama demeyi de ihmal etmiyorum hani sadjgfsd) diyorum sadece. Sevgi pıtırcığı insanım vallahi :")

Benim gibi saç rengi fetişiniz varsa ya da Duna Bae seviyorsanız ya da Park Chan Wook'un adı yeter'cilerdenseniz ve halen izlemediyseniz ayıp ettiniz.

(spoiler: adamın bileğini niye kesiyon sen ya, allan manyağı)

Yorumlar

Popüler Yayınlar