Love on That Day - Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 128


Nova çeviriyor ben izliyorum~ kuşağım da yolda bu arada fjdhgsd.

Her neyse, konuydu, şusuydu busuydu içün ya leyl unniye akanze.

İlk olarak ben hayatımda bu kadar tüm romantik komedi klişelerinin birleştirildiğini ilk kez görüyorum. Yani ne ararsan var. Mario da var ::)):):) Ki izlemem sebebim başlıca Mario ama bu nasıl rezalet bir filmdir böyle... Bir ara baktım katlanamayacağım Mario'nun suratını izledim. Son 30 dakikayı da 30 saniyeye indirgeyip, atlaya atlaya (hayatımda bir ilk) bitirdim filmi.

İzlemeyin abi. İzlemeyin, gözlerinize, kulağınıza, zamanınıza, omurganıza, elektriğe, internete yazık. Vatana millete, devlete yazık. Beyninize yazık. İZLEMEYİN.

Ama yok ben Mario'nun altımeyt hayranıyım, her şeye göğüs gererim diyorsanız, dôzo diyorum.

(not: Az önce gördüğüm üzere, bu filmin IMDB puanı 8,1. Ölüyorum ben...)

Yorumlar

  1. Belki bütün klişeler birleştiği için başka aşk filmi izlemeye gerek kalmadığını ima etmeye çalışmıştır IMDB asdfghjklşi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu olur, imkanı yok çünkü bu filme 8.1 vermenin. :D

      Sil
  2. Gelen giden bu filmi methedip duruyordu bana, ilk kez olumsuz bir yorumla karşılaşıyorum, daha çok merak ettim şimdi.:D Sırf eleştirmek için izleyeceğim sanırım.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neeeğ?! Methetmek mi? Sanırım bende bir problem var unniciğim. :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar