Koto no Hana no Niwa *Kelimelerin Bahçesi* - Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 122




Size 2013'ün görüntü kalitesi bakımından en iyi animasyonunu getirdimm! Koto no Hana no Niwa yani Kelimelerin Bahçesi, 2013 yapımı, görüntü yönetmenliğini de, yönetmenliğini de Makato Shinkai'nin üstlendiği, müziklerin de adeta makasete usulüyle Daisuke Kashiwa'ya devrediliği bir animasyon filmi.

Götüntü tek kelimeyle MÜTHİŞ! Gerçek gibi. O Japon Bahçesi sahneleri, şehrin görüntüsü... En ufak bir detayı atlamamışlar. Konuda pek bir numara olmadığından, görüntüyü müthiş yapmışlar bence. :") Konu demişken, yeppudaa'dan bakıverin. Pek matah değil. Yine de, 40 dakikanızı vermeye KESİNLİKLE değer. (Müzikleri de hiç fena değil.)


Sarsa asumanı hafifçe bir gülümseme,
Kaplasa gökyüzünü olabildiğince bulutlar,
Yağmur yağsa peşi sıra
Kalır mıydın o vakit benimle burada?




Yorumlar

  1. him merak ettim uzun zamandır japonları unutmuştum ve hatırlatacak birşeyler arıyordum. 40 dk olması da hatırlama için çok ideal :)
    özelliikle yeddudadaki afişe bayıldım merak arttı görseller konusunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sırf o afiş için indirdim desem :")

      Muazzam bir kalitesi var gerçekten *.*

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar