Bigbang Love, Juvenile A *46 Okunen no Koi*- Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 126


İşte bunlar hep Mikal unni... :") Şu sıralar eşcinsel temalı filmler tam gaz devam ediyorum. İzleyeyim ki izletebileyim, tabuları dinamitlen patlatayım diye... İşte amacım hep topluma hizmet vallahi dfhgjd

Her neyse (bu arada zar zor internete girebiliyorum, yorumlara Ankara'ya dönünce cevap verebileceğim. -Ben yine Ankara'mı bırakıp elin (aslında benim) nemli memleketi Mersin'e geldim de.) film Takashi Miike şaheseri. Arthouse takılmış Miike ağbimiz bu filmde. Görsellik "ulu" düzeyde. Hatta Ulu-ötesi, Moira adeta. Başrole de almış, Ryuhei Matsuda'yı (Blue Spring'le Nana'dan biliyorum bu arkadaşı. Bir de kendisi son zamanlardaki takıntım Shota'çımın ağabisi.) koymuş. Adam benden feminen! Benden zarif! Yani benim tavırlarım Masanobu Ando tarzı. *Hoop birader!* Nasıl kıskandım anlatamam. -_-

Bir buçuk saatçik, mind fucker, daha ne anlattığını tam anlayamadığım bir film. Benim kanaatim insan arzu ve duygularının aynası bir film olmuş Aşkın 4.6 Milyar Yılı.

Bir de filmin sahneleri ossun, çekim şekli ossun, senaryo gereği sorular ossun, Miike ağbimizin ütopiğine gidiyoruz. Bedava üstelik. Değerini bilin.

Ayrıcaeşcinselfilmibubencinselsahnegörmeyedayanamamdiyengillerdenseniz, cinsel içerikli sahneler yok. Rahat olun yani.


Yorumlar

Popüler Yayınlar