As One *Hepimiz Birimiz İçin!* - Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 130


As One geçtiğimizin yılın gözde filmlerinden biriydi. Bende birkaç gün önce izleme fırsatı buldum. Ve hayatımda ilk defa Ha Ji Won'un oyunculuğunu yapmacık bulmadım. Birçok performansını izledim Ji Won'un Secret Garden'dan sonra. Hepsi bana yapmacık gelmişti. Yapmacıktan kastım, Ha Ji Won'un rolün içine girememesi. Yani tepkisi ne olursa olsun bana gerçekçi gelmiyordu. Fakat, yine de bu kadın benim en çok sevdiğim Koreli bayan oyunculardandır. :")

Yıl 1991, Sovyet ve ABD mıknatıslarına kapılıp dünya üzerinde tek bölünmüş devletler olan Kuzey ve Güney, senenin Dünya Masa Tenisi Şampiyonası'na katılmak üzere, olağanüstü bir karar alıp birlikte çalışmaya karar vermişlerdir. Yıllardır birbirinden ayrı yaşayan, Sovyetlerin askeri disiplin usulüyle büyümüş Dangun Wanggeom çocukları, ABD'nin sosyal hayatta verdiği özgürlükler ve tüketim kültürüyle büyümüş kardeşleriyle kaynaşabilecekler mi? 

Filmin oyuncu kadrosu çok sağlam. Yeteneğine aşık olduğum kadın Duna Bae ve yine kendi alanlarında popüler olan bir dolu isim. (Kore'nin beyazperde ekranına baya bir uzağım. :") Lee Jong Suk'ta var ayrıca hanımlar! (Paul, neredesin Pauul? :D) 

İnanılmaz güzel bir filmdi. Fırından yeni çıkmış kurabiye kadar tatlı, sıcacık, sevimli bir şey bu film. Üstelik gerçek bir hikayeden uyarlama...




Yorumlar

  1. Buradayııııım!! :D
    Bu filmin geçen sene izlemiştim ve en sevdiğim Kore yapımlarından biri oldu, ne bileyim hem Ha Ji Won hem LJS olunca tadından yenmiyor asdfghjkl Şaka bir yana Güney-Kuzey meselelerinden çok etkileniyorum oğlum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehe :")

      Zaten izlemeyen bir ben kaldım~kuşağından bir filmdi bu da sdfjdsg Di mi di mi di mii :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar