Ajusshi *The Man from Nowhere* - Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 129


2012'den bu yana izlemek istediğim bir film idi Ajusshi. Neden izlemedim bilmiyorum ama geç de olsa bitirdiğim için inanılmaz mutluyum. Çünkü film bir harika! Gerçi kendi alanında daha iyi filmler izlemiş olsam da, Won Bin'in karizması bu filmi götüren en büyük etkenlerden.

Hiçlikten Gelen Adam

Bir adam düşünün, geçmişine dair hiçbir şey bilinmiyor. Kendi gizeminin karanlığıyla hayatını sürdürüyor. İnsanlara uzak. Derken bir gün bir çocuk çıkageliyor hayatına... Ona, uzun zamandır hissetmediği merhameti ve koruma içgüdüsünü hatırlatıyor. 

Bu "uyanış"la birlikte gelişen olaylarla, kapitalist düzenin birer delisi olmuş, ruh hastası mafyaya karşı koyuyor. Geçmişini de geleceğini de bu karşı koyma ile yok eden bu adam kim? Bu cesareti ve gücü nereden edindi? Nasıl bu kadar yakışıklı? *kıhkıhkıh*

Won Bin'in ve Kim Sae Ron'un oyunculuğu, replikler, dövüş sahnelerinin başarısı ve yine Won Bin'in konuşan gözleri...

Ayrıca, Secret Garden'da Hyun Bin'in sekreteri rolündeki adamın burada ağır psikopatı ço-ço-çok iyi canlandırmasına kaç puan?

İzlemeyenin peşine Ajusshi'yi takarım, ona göre.

Yorumlar

  1. Won Bin'i ilk bu filmde izledim.Sonra tabi,Brother,Mother filmleri izlerken buldum kendimi:) Yalnız filmin isimleri ne kadar da birbirine yakın ilişki içerisinde:))

    Ruouni kenshininde yorumunu bekliyorum.Onuda seneye izleme sakın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilkim bu oldu. Bu arada bir çok filmini izledim tabii yazana kadar. :D

      Unni o duruyor bir kenarda da hiç gözüm kesmiyor izlemeyi. Süresi çok uzun ._.

      Sil
    2. Kız zamanın nasıl geçtiğini anlamıyon bile:)) 2.devam filmiyle beraber izlerim diyosan başka:))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar