A Werewolf Boy *Kore işi King Kong* - Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 127



Bir yıl sonra izlenilenler kuşağı~ yapacağım yakında yahu. Hep geç izliyorum ben. :") Filmin soundtarck'i bence başrol kızın şarkısı yerine EXO - Wolf olabilirmiş.

2012'nin son çeyreğinden bir film bu da. Daha geçen gün izledim. Ben izleyene kadar da izleyen izledi. Bir ben kaldım ayol fdhjs.

Film güzel film. Ama öyle abartılacak bir tarafı yok. Yani, sevilebilitesi yüksek, kaliteli bir yapım ama Twilight gibi ergen malzemesi olabilitesi de bir hayli yüksek ki, "Jong Ki oppaaaağm" diyenlerden anlaşıldığı üzere olmuş bile.

Ayrıca kurtadam deyince aklınıza hep Twilight ve Teen Wolf gelmesin te allam ya. Sanki kurtadam kavramı onların tapulu, tescilli, tasdikli malı.

Filmin esinlenildiği yerler: King Kong (bariz) ve Rain Man (kurtçuğun gelişmesi vesaire) Esinlenilme var. Ama bunlardan esinlenmişler, ne alakası var elin Jeykıb'ı, Edvırd'ıyla?!?! -__-

Senaryosu, yönetmeni, müziği falan bir kenara, SONG JONG Kİ! Allahım o nasıl bir oyunculuk! ADAM GÖZLERİYLE OYNAMIŞ. Sırf bu yüzden Ankara'ya döner dönmez oynadığı tüm dizileri bitireceğim. Ben k-drama da Koreli Hallyu oyuncularını da pek sevmem ama bu çocuk geleceğin Lee Byung Hun'u So Ji Sub'u, Gong Yo'su... Lee Min Ki'ylen kendisi şu sıralar feyvrıtlarım. Bütün-tüm-hepiciği filmlerini izleyeceğim!!

Hah, unutmadan. Finalle ilgili iki çift lafım var. Finalin nesini beğenmediniz? 70-80 yaşındaki kadın 25 yaşındaki çocukla mı yaşayaydı? Mantıklı olun biraz. N.A.H diyorum öyle bir final için. Sübyancı diye bırbır ötenler olurdu o zamanda. En mantıklı ve güzel final bu finalmiş. Ayrıca şu yönetmen versiyonunu da izledim (2,34 gb harcadım!!) abartılacak bir yanı yok. Daha duygusal sadece. Gözünüzden gözyaşına bulanmış, beşamel soslu kalpçikler çıkıyor.

Yorumlar

  1. Kore işi King Kong'dan çok kore işi Edward Scissorhands demek daha doğru

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar