The Thieves *Kore İşi Oceans* - Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 119


Dün gece de, bu arkadaşları bitirdim. Kore'de 2012'nin en iyi gişe yapan filmi. Ayrıca En Çok İzlenenler'de de ilk 10'da. 

En büyük sebebi de, oyuncu kadrosu. Ne kadar sağlam isim varsa bir araya gelmiş. Kadroda efsanevi adam Simon Yam bile var. :")

Konusu, Macao Park adında, dolandırıcı-soyguncuların babası bir adamın, Kore ve Hongkong'un, alanında uzman profeyşınıl hırsızlarla birlikte bir ekip kurup Güneş'in Gözyaşı adlı bir mücevheri çalmasıyla ilgili. O ara, insanların birbirlerini arkadan pıçaklaması ve entrikalar temalı, çıkarların konuştuğu eğlenceli dakikalar vadediyor film. Onun haricinde de ekşın hat safhada. Zaman nasıl geçti anlamadım. Tipik ekşın filmleri gibi bir konu yok sayılır ortada. Mesela ben Zampano'ya hala ne olmuş anlayabilmiş değilim. 

Fakat, Macao Park'a sonlara doğru sevgi ve destek kokulu düşünce gücümü de yollamadım değil, kurtulsun diye. Pepsee'yi öyle bırakıp gidemezdi o bir kere. :") 

Yalnız, Chewingum ve Chen'in hikayesi çok iyiydi!! Aishiteru~ 

Ekşınlı olsun, zaman geçsin diyorsanız go yeppudaa yankee diyorum.

Haydin, sayanora.

Yorumlar

Popüler Yayınlar