Oldboy *İhtiyar Delikanlı* - Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 116


Ben harbi malım. Su katılmamış salağım. Blogta izlediklerim hakkında bolca ahkam kesen biri olmama rağmen, Oldboy'u son 3 güne kadar izlememiştim. Sebebi basit aslında, Cold Fish'i gördükten sonra, kesin bu da onun gibidir, diye düşünmemden. Halbuki bana göre filmi +18 yapan tek şey şu ensest olayıyla, ihtiyar delikanlımızla Mido arasındaki o sahne. Başka bir olay olduğunu ben göremedim. 

Filmle ilgili bir dolu yorum, tanıtım var zaten. Bir de ben aynı şeyleri yazmayayım ama film şu ana kadar izlediğim en iyi filmler arasına ilk 5'ten girer. Acayip bir işleyişi vardı. Film 2 saatti ama ben film bittiğinde 20 dakikalık bir şey izlemiş gibiydim. Adam boşuna Park Chanwook değil. Neyse, gidip şu intikam üçlemesinin diğer iki filmini izleyeyim ben. :")

İZLEYİN.

Yorumlar

Popüler Yayınlar