Kedamono no Ken *Sword of the Beast*- Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 112



Taa ne zaman Mikal unninin blogunda görmüştüm bu filmi. Reform kelimesi direk gözüme çarpınca, dedim; yoksa?!  Neyse, konu tam şurada.

Naçizane yorumuma gelince, benim için bir ilk oldu bu film gerek çekim yılı, gerek oyuncuları, gerek yönetmeni ve renkleri olsun. :") Ama izlerken hoşuma gitti, sıkılmadım. Bu filmi teknik açıdan (vesaire) eleştirecek kadar yetkin değilim gerçi ama izlemekten zarar gelmez.  Mikal unni de filme başka bir bakış açısı getirmiş, bana da oldukça mantıklı geldi:

Filmin ismine bakip Canavarin Kilici'nin Gennosuke oldugunu dusunebilirsiniz ama esas canavar degisen dunya duzeni, kuresellesme ve iyice belirginlesmeye baslayan kapitalist duzendi sanirim. Herkesi kesmeye gucu vardi cunku.


Yorumlar

Popüler Yayınlar