Bad Boys J *Biri Yanki mi dedi?- Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 113



Nova paylaştıı, ben izledim, Nova paylaştı ben izledim der iken bir dizinin daha sonuna geldim. Çoseviyorum bu late night Jimusho dramalarını ya! :") (Bakaleya-Sprout-Piece)

Geçen sene Bakaleya ile başlayan late nightlarda Jimusho Yankileri kuşağı~ bir yıl aradan sonra Bad Boys J ile devam etti. Nitekim Bakaleya'nın filminin yönetmeni olan eleman Bad Boys J'nin de yönetmeni, dizinin senaryosu da Tumbling'in senaryosunu yazan isim Kei Watanabe'ye ait.

Konu Hiroshima'nın çetelerinin (dediğime bakmayın bildiğiniz ergenler) arasında gerçekleşen "baş" olma mücadelesi etrafında şekilleniyor. Adeta bir Yankumi insan Kiriki Tsubasa'nın da katkısı ile yeri geldiğinde gülüyor, yeri geldiğinde insanı tam kokorosundan vuran (dhvhmgdsds) sözleri ve anlayışı ile hüzünleniyoruz. Tipik liseli yanki dizisi anlayacağınız.

Başrollerin hepsi ya Jimusho'dan ya da 46-48'lilerden bir istisna hariç: Triendl Reina. Allam niye bütün bu Japon melezleri güzel!? Hayır neden yani?! Bu nasıl bir ayrımcılık böyle! -_-

Hah, ne diyorduk. Şimdi bu Hiroshima'nın en ball'lu üç adet takımı var: Beast, Nights veee Gokuraku Chou!! (HELL YEAH) Beast takımı toppu yani baş takım. Baya büyük, güçlü ve iş gücü de yüksek bir takım. Kızları çok uyuz. Ama şu Itano'ya ısındım sanırım, öyle diğer AKB'ler kadar gıcık kapmadım ama bu kızda da oyunculuk koca bir sıfır. Tıpkı Tsubasa'nın sevdalısı (xhjfhds) 46 kızı gibii. Yine oyunculuk Reina'da vardı bir tek kızlarda.

Gelelim Jrlarımıza, Jimusho elemanlarımıza... Geçen sene Sprout'ta ortalamanın altında bir Japon erkeği görünüşüyle otaku takılan Hashimotocum, sen ne ara böyle serpildin büyüdün yağğv :D:D:D:dshfkj Yani olmuşşsun sen. :") Takashi vardı Kisumai'den Danno rolüyle. Danno karakteri yapısı gereği mimiksiz zaten, o yüzden ortada bir oyunculuk var mı anlayamasam da, dövüş sahneleri late nighta göre hiç fena değildi Danno'nun. Kiriki Tsubasa'da Sexy Zone'dan Kento'ya verilmiş. Başta "Senin yaptığın oyunculuğa kaka yapayım ben" diye başlasam da daha sonraları gerek onun rolüne alışması gerek benim ona alışmam neticesiyle tatlıya bağladık aramızı. Ama daha yiyecek bir ton ekmeği var Kento'nun. ._. Belirtmeden geçemeyeceğim, Kiriki yavrum sen Yankumi'nin oğlu musun nesin? Nedir bu haller? ._.

Fekaat, benim asıl derdim ne Hiro ne Danno ne de Kiriki. Youji'ye taktım ben geçen sene nasıl Jesse'e taktıysam. :") Iwamoto Bakaleya'nın filminden beri kadrajımda geziniyordu ama BBJ ile bu senenin odağına oturduu. Tabii ben de bu arada debut çanlarının seslerini duymaya başladım. Jimusho'nun debut tarihlerine baktığımızda 2011'de yılların Jr'ı Kisumai ile Sexy Zone debut yapmış. Sexy Zone evlatları da 2008 tarihinden beri çeşitli Jimusho dizilerinde yerlerini almaktalar. 3 yıl sürmüş debutleri. Kisumai 7 yıldı sanırım.A.B.C-Z de bu sene 8. yılında ama geçen sene çıkış yaptı. Büyük ihtimalle Sexy Zone'dan sonra çıkış yapacak grup şu üyelerden birini mutlaka barındıracak: Taiga, Shintaro, Matsumura, Juri, Jesse, Hikaru Iwamoto, Tatsuya (BBJ), Shota (BBJ), Myuto (ki bu arkadaş da Youji'den sonra ikinci feyvrıtım), Kentaro. Yani ortalama 7 kişilik bir grup olsa Jesse, Juri ve Taiga kesin var derim ben. (Jesse visual, Juri rap, Taiga'da ana vokal olaraktan.)

(Devam filmi kasımda vizyonda hanımlar. Büyük ihtimalle de Mayıs gibi falan paylaşımlarına başlanır, Haziran gibi çevirisi biter diyorum ben.)

Oldukça eğlenceliydi dizi. Ha, ama Bakaleya ile karşılaştırırsam; evet, bir Bakaleya değil. Bakaleya late night dramalarını baya aşmıştı. :")

Annem yerim! :")

Yorumlar

  1. sen nerelerdesin be guzumm ?? ^^

    Ben bu dizide kızların ne işi vardı onu bile anlamadım:) Kirikinin sevgilisi hele tam boğmalık,mıy mıy ağzının içinde konuşmalar ,ne dediği anlaşılmıyo be o kızın,piece deki kız gibi bi garipti.Dediğin gibi reina güzel oynamış bi.

    youjinin oyunculuğu güzel nakamuranında peltekliğini sevdim:))

    Bide bu ergenlere deri ceket giydirmişler ne kollarını örter ne belini:DD Gokusendeki ceketleride bi türlü çözememişimdir o boyları niye o kadar kısa:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unnim tatildeydiiim :D

      Çok gereksizdi kızlar gerçekten -___-

      Ehe, Nakamura çook şirindi! :D

      Ama çok yakışıyor o ceketler belirtmeden geçemiyciğim ._.

      Sil
  2. Japon konuşmaları falan çok hoş ya, anime takip ederim de ben orda duyuyorum. Heyecanlı gibiler sanki, aceleleri varmış gibi konuşuyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da Japonca yavaş gelir aksine. :D Korece, Çince falan hep daha hızlı geliyor.

      Sil
  3. Sugarless'ada baksana o da tam bu şekilde.Hatta bazı yönlerden bad boysdan daha çok bile sevdim.Burdakiler biraz çelimsizler sugarless'a göre.Sugarless'a da bak bak o da iyi.EXİLE-triple oynuyor onda da;)Yine JOhhnyss<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sugarless'ı da izliyorum tabii, EXILE sağolsun <3 Gerçi bitmedi ama bitecek, inanıyorum! :D

      Sil
  4. Sugarless gibi varmı başka ya çok eğleniyorum izlerken ben önerebilirmisiniz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sugarless'a benzer Crows Zero filmi var :D Gokusen, Samurai High School, Bakaleya'yı önerebilirim :D

      Sil
  5. ya bu dizidekii saski ile danno nun arkadaşı olan hani şu boxs çu onun gerçek ismini bilen varmı?

    YanıtlaSil
  6. off filmi daha yayınlanmadımı?

    YanıtlaSil
  7. ewet ne zamn yayınlanacak :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar