Vampire Knight *Twilight Saga Anime Ver.01*


Kyou, size bir ara Runaway Cop gibi tüm blogları turlamış, bir izlemeyen ben kaldığım anime Vampire Knight'ı anlatıciğim.

Yazın herkes Vampire Knight'tan böyle çok ekşınlı, çok da romantik diye bahsediyordu.İzleyip test ettim. Ekşın mekşın yok denecek kadar az. Bol bol anlaşılamayan ilişkiler, kanpeki vanpaya'lar, küçük burjuva-pislik-dramaking Kaname ve beyaz saçından gayrı sevmediğim Zero ile Bella kılıklı sevimsiz Yuuki vardı. Olmamış yani anlatabiliyor muyum? Karakterler çok tipik, sonra o Kaname'nin uyuz uyuz konuşmaları, Candan Erçetin klibinden fırlamış gibi başını cama yığıp buğulu buğulu bakmaları... Zero'ya yapılan Jacob Black muamelesi... Shoujo lan bu bildiğin! Hayır arada böyle E seviyeleri falan görünce ucundan ekşın hissediyordum ama... Gerçi sürükleyiciydi. İnternetsiz olmama rağmen üç günde bitiriverdim. Bir de sınav haftamdı yani altını çizerim sdhghjs. Ama asıl izleme sebebim ilişkileri falan geçtim has be has Mamoru Miyano'ydu. Adamın sesine aşığım. (Death Note hariç. Ben Death Note'un animesini sevmiyom. Yaşasın Death Note no manga!! Viva la Death Note de Manga!) 

Fakat şimdi hakkını yemeyeyim o Hiou Shizuka işin içine karışınca çogsel oldu anime. O kadar karakter vardı ama Shizuka-sama ve Ichiru bi' ayrıydı. Çoseviyorum :")

Yazıyı yazarken bir yandan Ekşi'de geziniyordum çok güldüm şunlara: 

bu öyle bir animedir ki sürekli birileri birilerini tokatlar. tokatta rekor manyağı sanıyorum ki Kaname-sama'dir, birileri karşı gelen bir şeyler mi dedi: şraak, okulda kaos ortamı mi oluştu: şraak, birileri yuki'nin memesine mi baktı: şraak.
Şöyle animenin içine atsam kendimi, Kaname'ye osmanlı tokadi neymiş bi göstersem valla çok rahatlıcam, yeter be bi dur artik.

kocaman bir hayal kırıklığı yaratan anime. herkes yukiye elleme peşinde, yuki zeroyla oynaşıyo, kaname samayukinin hastası, elder dedikleri kaname'nin elini yalıyo. peheeeey, çok boş çok...

Of ilki öldürdü beni özellikle! fjhdfhgsadjhjfsdaj

Yorumlar

  1. "küçük burjuva-pislik-dramaking Kaname"

    Bu lakaba bayıldım Filozof. Tam hislerimi anlatmış. kkk~

    Ben de izledim bu animeyi de sırf izlemiş olmak için. Normalde shoujoları da severim ama işin içine vampir girince acayip uyuz oluyorum. Neyse ki Zero falan vardı.:P Gerçi o da bazen Küçük Emrah'a bağlıyordu ama kaname'den iyiydi yine de. :D

    Ekşi yorumlarına da çok güldüm. Cidden ben de bir tokat patlatmak istiyorum Kaname'ye. >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda benim gibi düşünen biri!! Herkes Kaname-sama, Kaname-sama diye dolaşıyor, ne cazibesi var çözemedim daha hgdsj

      Bende Shoujo severim de, komikli, esprikli Shoujo severim. Bu böyle bir Hellsing'e kaydı sonra bir toparladı falan... hjgsd Zero candır ya! Animeyi bir süre bana o izlettirdi. :D

      Şöyle en Osmanlı versiyonundan bir tane geçirmek var gerçekten de! >.<

      Sil
    2. Ben de senin yazdıklarını görünce aynen öyle düşündüm! Cidden bu insanlar Kaname'de ne buluyor anlamış değilim. >.< Kasıntı şey :P

      Sil
  2. Ne yalan söyleyeyim bu yönden düşününce çok boş hakketten :DD 3. sezon gelse direk indire gandi yaparım o ayrı hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OOO UNNİİİİİİİİM!!! DÖNMÜŞSSÜN :") ÇOOOOK MUTLU OLDUMM!!! İyi ki geldin unni ya, yorumlarını özledim gerçekten T.T

      Bende izlerim, ama Mamoru Miyano yüzünden izlerim belki opening ve endingleri için izlerim de o Kaname yüzünden izlemem hgfgvsdhjfd

      Sil
    2. Ben hep buralardaydım aslında,farkettirmeden girip çıkıyodum^^

      Valla ben mamoru momuru tanımam:DD
      Zero için izlicem bende :D Müzikleri güzeldi cidden^^ akaku akaku akau yuretee ...:))

      Kaname(bu na hep kame diyesim geliyo :DD) Tokat atacağınız zaman benide çağırın :DD

      Sil
  3. Haha yaşasın bu animeye bayılmayan tek kişi ben değilmişim ayrıca kaname bi yürüsün gitsin Zero iyidir iyi. Kanameden iyidir en azından :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar