The Host *EBESİNİN NİKAHI*- Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 92


Uzun zamandır aklımda adam akıllı bir Kore filmi izlemek vardı. Eh, "adam akıllı Kore filmi" standartlarıma uyan filmlerin çoğu Mikal unni'de olunca bende bloguna uğrayaraktan, "The Host"u seçtim komikli, espirikli deyu. Seçmeyeydim iyiydi.

Karakter tanıtımlarıydı, efenime söyleyeyim olaydı falandı feşmekandı hiç girmeyeceğim. Direk yerin dibine batırmak istiyorum bu filmi. >.<

Başlarda bana oldukça komik gelen espriler, komiklikler son 1 saatten itibaren "PUUF!" Uçtu gitti. E be embesil senarist, madem böyle iyi başlangıç yaptın o sondaki dram yardırmaları neydi?! Bong Joon Ho bence sadece yönetmen olmalı. KESİNLİKLE FAZLASI DEĞİL.

Oyunculuk çok iyiydi, çekim yerleri, arada ters köşeye yatırmalar güzeldi. Yönetmenin işçiliğine ağzımı dahi açmıyorum ama...

Bildiğiniz bullshit (lan) bu. 

(Filmi ikinci kez izleyince, bu basit yorumlarım adına kendimden utandığımı belirtmek isterim :") Kendi alanında, gerçekten sağlam bir film. Fakat benim yaptığım hataya düşüp Komedi diye başlamayın sakın. Yoksa beklentileriniz cevap bulmaz. Ayrıca The Host Tarantino'nun fevyrıt Uzakdoğu filmlerindenmiş.)

29 yaşındaki çıtır Park Hae Il oy dağlar oy!


Yorumlar

  1. Çok büyük laflar etmişin karşim :3 blogumda da dediğim gibi bu bir komedi filmi değil. absürd karakterleri olan, fantastik konusu üzerinden bir kez daha korenin acizliğini ve amerikaya bağımlılığını eleştiren gayet yerinde bir filmdi.hatta bence çoğu yerde metaforları dolaylı değil gayet direktti. yani çok düşünmeden de neyin sembolü olduğunu anlıyorduk.
    hem bi de Bong Joon Ho hemen bütün filmlerinin senaryosunu hep kendisi yazmış bi adam. Madeo, Host ve özellikle Memories of Murders'tan sonra bu işleri bıraksın, hele bi de bullshit demek çok fazla...

    Belki senin stilin de değildi ama filmin derdini anlamadığın için de sevmediğini düşünüyom ben :F

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir. :D Yani, bu işlerin üstadı sensin diyorum unni. :D Hatta bazen yazın aklıma gelip "Bu nasıl Amerikan eleştirisi böyle?!" (Bkz: Donald) diyordum ama çakmadım herhalde ben konuyu dgshsgd.

      Eh, komedi olaydı iyiydi. Beklentilerim boşa gitmezdi en azından. :')

      Sil
  2. İzlemeyi düşünüyodum bi Kore fanı olarak ama sanırım zamanımı başka film için harcayacağım :)) Bu arada blogunu çok beğendim.Takipteyim.Sende takip edersen memnun olurum.Sevgiler...

    www.modayizbiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, fakat sanırım filmin olayını ben anlayamadım gdshgd.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar