Mim: Ajans Kuruyoruz!

Mikal Zia  unni tarafından dün mimlendiim! Bu mimi 10 sayfaya anca sığdırırım herhalde gdhsaj.

Şirketimin adı... Ne olsun? Muse Entertainment diyorum. Japonu, az biraz Çinlisi ve bolca Korelisi olacak. Ajansımın en önemli şahsiyetleri birtanelerim Tiger JK ve Tasha elbette! Jordan'ı da eğitmeye başladım. ~ :D



Sonraa... Crows adında iki takımdan oluşan bir hip-hop grubum (R&B ve rock soundlarıyla da çalışıyorlar arada no problem.) var. Erkekler;


  • GD
  • TOP
  • ZICO
  • P.O
  • TAEIL
  • BANG YONGGUK
  • ZELO
  • Phantom tüm kadro! :D
  • Youngbae (Debut öncesinde rapçiydi, rapçi kalacak! :')
  • Mithra Jin
  • Tablo
  • Teddy
  • Feeldog
  • Jay Park!!!
  • Baram
  • 5Zic
  • Cream
  • SIMS
  • Koki Tanaka ( :D )
  • Dok2
  • Circual Star
  • Beenzino
  • Zion T.
  • Baro
  • Dongwoo 
  • Hoya (ikisinde de iş var ama çalışmaları gerek :P)
  • Key
  • Aron
  • Junhyung
  • Electro Boyz
  • Jr.
  • Minhyuk (btob)
  • Ilhoon
  • Sungjae
  • Hyunsun
  • Eli
  • AJ
  • Dongho
  • Mir ve Thunder
  • Inoh
  • Kwanghaeng
  • SPEED Sungmin
  • Taewoon
  • C.A.P
  • L.Joe
  • Supernova Kwangsoo
  • Geonil
  • Jihyuk
  • Ravi
  • Hongbin
  • Master One
  • Youngboy
  • Bak Chi Gi
  • Verbal Jint
  • Dynamic Duo
  • Supreme Team
  • Tasty
  • Rome
  • T.K
  • Maru
  • Jun.K

Eheh ordu gibi oldu ama Crows, kız-erkek yarımından sonra bir de  Red Team, Black Team diye ikiye ayrılıyor. :D Yalnız ben ayırmaya üşendim gdhsjk.

Kızlar;

  • HyunA
  • LE
  • Zinni
  • CL
  • Minji
  • Jiyeon (GLAM)
  • Jucy
  • J-DA
  • Amber
  • Ram
  • Ujin
  • Cheska
  • Cao Lu
  • Yubin
  • Juhyun
  • Jiyoon
  • Brave Girls
  • Baby J
  • Brown Eyed Girls
  • Fei
  • Haezn
  • Xhio
  • RaNia Di
  • Eunjung
  • Goddess
  • KAHI
  • Shine
  • A-zi
  • Boreum
Kızlar da Dragon & Tiger olarak ikiye ayrılıyorlar. 

Bunun haricinde bir de vokal grubum var:

  • LYN
  • ALi
  • Ailee
  • Hyorin
  • Luna
  • Spica tüm kadro
  • Yenny
  • Taeyeon
  • Lee Hi
  • Baek A Yeon
  • SuPearls
  • JiMin
  • Ga-in
  • Narsha
  • JeA
  • Miryo
Lunafly ve Double A'de şirket bünyesinde. Aziatix, SHINee, A'ST1, U-Kiss, HSJ, Arashi, KAT-TUN, Nakayama Yuma, Akanishi Jin, Yamashita Tomohisa, INFINITE, Lee Jonghyun, Wuchun, Jiro Wang, Fahrenheit,Oguri Shun, Mizushima Hiro, Miura Haruma, One Ok Rock, The Street Beats, X japan (evet iyice uçtum fhjsa), Park Shin Hye, Nakama Yukie gibi aktör, aktirs ve gruplara da ev sahipliği yapıyorum!

SNSD Hyeyeon, Yuri'de özel dans ekibimden. :')

Takashi Miike ile de anlaşmam var bu arada dfgshajk.

Şirket yapım daha çok "family" havasında. Belirli bir grup havası yok, herkes istediği kişiyle düetini yapabiliyor. :P (Detaya inerdim de üşeniyorum hdsjkla :D)


Fotoğraf koyamadım. Neden? Çünkü kotamı yine bitirdim. :D



Aktörüm, aktristim az, senaristim yok bir tane de yönetmenim var. :D Yönetmene Sprout ve Piece'ın yönetmeni, senariste de... Dream High'ınkiyle Gokusen, Code Blue'nunkiler diyorum.

Sıra geldi paslamayaaa,

Galaxy unniye
Mavera Unniye
Ya Leyl unniye
Kübra unniye
Hoi-hoi unniye
Shirushi tomadachime
Pasladım gittiii. :D

Yorumlar

  1. ohoyy korede insan kalmadı hani. herkesler sizin orda ahjsdgfg

    YanıtlaSil
  2. YAY! Süper eğlenceli bir mime benziyor! :D

    Ajansında da yok yok cidden. Diğer Entertainment'lara bir şey bırakmamışsın. :D Bütün zirvedekilerin birleşimi gibi... :P X-Japan'e kadar var... Vay be~! :D Poptan visual keiye... :D

    Gerçekten yazması çok ama çok eğlenceli olacak! :D Mim için çok teşekkürler! ^.^

    YanıtlaSil
  3. sağol canım bi hayli uzun bi listede benden çıkar :P

    YanıtlaSil
  4. Koymadığın biri var mı yahu XD

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli bir mim, teşekkür ederim canım. Benimde liste bir hayli uzun olacak, şimdiden hissediyorum.:D
    Yalnız kendi ismimi unutuşum ben yahu... Adımı görünce; yine küçük bir şaşkınlıkla "aa bu ben" oldum hehe.:))

    YanıtlaSil
  6. @Mikal Zia, Güzzi: sormayın unnilerim :D :D Maymun iştahlılık işte :P :D

    @Shirushi: Ahahahahah :D :D Ne demekk! ^^

    @ya leyl: ne demek unniciğiiim :D beklemedeyiim :D

    @Kübra unni: ne demek unniciğim :D seni de beklemedeyim öyleyse :D

    eheheh, hep Kore Günlükleri yazıyordum :P

    YanıtlaSil
  7. Bu ne eğlenceli bir mimdir böyle^^

    Ben becerir miyim bilmem bu ajanslık işini:DD

    YanıtlaSil
  8. Omoooooo! Filozofum ne yaptın ya? :) Böyle ajansa can kurban sen bu insanlarla paraya para demezsin ben sana söyliyim. :))
    Canım bu kadar geç yorum yazdığım için kusura bakma ama en kısa zamanda yazıcam bende bu mimi. Beni unutmadığın için çok teşekkür ederim, ellerine sağlık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha kaş yaparken iki göz birden çıkarttım :D

      Ne demek unniciğim, sen dön yeter ki ben daha sana neler paslarım. :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar