Detroit Metal City *DMC Baby!*




 Şu ana kadar izlediğim en manyak şey ile karşınızdayım efenim: Detroit Metal City DMC!

Buradan da Mikal unniye teşekkürlerimi iletiyorum ghaj. Sayesinde görüp izlemeyi kafama koymuştum.


Ana karakterimiz Negishi. Oldukça shoujo, romantik, silik bir erkek. Pop dinliyor, hayali Japonya'nın Serdar Ortaç'ı olmak gyfdzhsjk. Ciddiyim şarkı sözü şu: "Hadi modaya uygun giyinip sahilde yürüyelim." 


Bu da 2. Krauser. Underground-indie bir death metal grubunun solisti. Ölü sevici, katil, sapık, sapkın, deli, şeytani ve güya cehennemin efendisi. Tokyo Kulesi kadar sabıkası var. Polisleri öldürüyor, yarasa yiyor, bir saniye de 11 kez FUCK diyebiliyor. Peki bu makyajın altında ne var?

Bu makyajın altında fikir var ve fikire... fgdksjalhd

Negishi var! Ehehe evet şu pembişle Krauser-san'ın pek bir alakası yok ama artık nasıl olduysa içinden hortluyor bir şekilde Krauser. Ki bence Negishi küçükken şeytanlardan falan alınmış bir bebek yoksa böyle bir embesilin içinden böyle bir cani çıkamaz. (Gerçi ikisi birleşince çok hoştu ghdasjk. )

Negishi, sahne arkasında ve normal yaşantısında oldukça pembe iken sahneye bir çıktığında tam bir canavara dönüşüyor ve biz de Negishi'nin manyak hayatına her bölüm 12 dakikadan 13 bölümlüğüne konuk oluyoruz. Bolca küfür mevcut. Hatta +18'lik bir anime ama her şeye rağmen oldukça eğlenceli. İki eksisi var. İlki  bari Aikawa ile ne olacak onu gösterseydiniz...
Nina neden geldi neden gitti belli değil. Sevmiştim oysa ki onu gfsdhajk.

Finali manyak eğlenceliydi bu arada. sreadshacdjgds. O gitarla o salak şarkıyı söylemesi falan... Oy dağlar oy!


Bu sahneye de bayıldım! Sid'in S'si bile olmasa da çok hoştu hjdska.

Bazı insanlara yapmak istediğim şey gdhasjk
 




İzleyin izlettirin tabii iğrençliklere tahammülünüz varsa. :D

Live Action'ı da var. Beş para etmez. --____--

Not: Başkan olan kadın çok şirindiii!





Yorumlar

  1. Live action filmi seyretmiştim. Çok bana göre değildi. Animesi kısaymış, söylediğine göre eğlenceliymiş de. Bir an heveslendim ama iğrençliklere pek tahammülüm yok :D
    Tanıttığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe aman unni başlama öyleyse, benden de soğursun. :D

      Ne demeek! ^^

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar