B.A.P Stop It: Bunlar Nasıl Sarışın?


MVyi izlediğimde verdiğim ilk tepki şu oldu: Of yine mi sarışın oldunuz? :D İlk çıktıklarında onları tanımak benim için tam bir işkence olmuştu çünkü. Bir tek Zelo'yu tanıyordum o "ramen" saçlarıyla. :D

Ne şarkı ne klip klasik B.A.P. çizgisinde değil. Kliple sözler arasında da pek bir uyum yok sayılır. :D Stop It'in sözleri, karşı tarafın durmadan sinirlendiği bir sevgilinin ağzından yazılmış. Söz bakımından POWER ve WARRIOR değil. :P 

Klip ise çok eğlenceli. Asi asi dans etmemişler bu sefer. :D Kurgusu olan bir mv. Never Give Up'ı andıran yanları var şirinlik konusunda. :D 

Bang'de klibin şirinlik abidesi ana karakteri. asdfaghj. İroninin böylesi! :D (Üyeler Bang'in grubun en ciddi üyesi olduğunu söylerler. Himchan ve o madalyonun iki yüzü gibidir. :D)



Single'a geçelim;

Yes Sir. Zelo & Bang ikilisini seviyorum! <3 Müzikal şarkısı olarak kullanılabilir. Kurguyu hayal edebiliyorum. :D Ki Yes Sir sadece bir intro hanımlar. :D

Hajima. Saranghanda. YETER ARTIK N'OLUR BİR ŞARKI DA DA "SARANG" GEÇMESİN!
B.A.P.'den Blockbuster gibi %90 oranında içinde "sarang" geçmeyen bir full albüm istiyorum. >.< Çebal mebal, bıktım artık. Gerçi şarkı çok güzel ona bir şey demiyorum. :D Üyeciklerimin hepsi harika. <3

Happy Birthday. Listen Babe... FUUU!!!!!! Bu singledaki tüm asi, düzen de neymiş umutlarım yalan oldu desenize...

Yorumlar

  1. Ben klipleri film gibi olan şarkıları severim...Senins ayende B.A.P.'a daha çok ısınıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoksa yeni bir Baby'miz mi olmak üzeree? :D

      Ne mutlu eğer ısıtabildiysem bana :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar