MİM: Unutulmayanlar, İlkler...

Mavera unniciğim beni harika bir mimle mimlemiş. :D TEŞEKKÜRLER UNNİCİĞİİİM <3



1-Dizi yada filmlerde unutamadığınız karakter/tiplemeler?
2- İlk Dinlediğiniz/sevdiğiniz OST?

İlk soruya cevabım şunlar olacak (Giflerin bazılarını unniciğimden ç/aldım. Kızmayacağını umuyorum unni.:D) :

YANKUMİ!


Gözlükleri, saçları... "Fight-oh"u ile bende yeri öyle ayrı ki... Beni hem güldüren hem hüngür hüngür ağlatan... Dizilerde Johnny's'lilerden bile çok sevdiğim tek karakter. <3 Öğretmen olursam onun gibi olmalıyım dedirten insan. Ve daha nice övgüler yağdıracağım özel kadın. 

AKİRA!


Kon-kon! İlk izlediğim Japon dizimin ilk göz ağrısı... Bana Pi'yi sevdiren aşk. <3 Alçak gönüllü, uçuk,kaçık, umursamaz, zeki, tatlı, sevimli ve en önemlisi içten. Yankumi'den sonra en sevdiğim dizi karakteridir Akira. Hatta Gokusen'i izleyene kadar ichibanımdı. :D

NAKATSU!



Nakatsu'yu sevmeyen var mıdır ki? HİÇ SANMIYORUM. :D Kim onu sevmez ki? Daha doğrusu sev-e-mez ki. :D Şimdilerde Hana Kimi'yi izlemeyen bir grup insanın Nakatsu denilen karakter bir Eun Gyeol olamaz dediklerini duyuyor ve öyle bir yerimle gülüyorum ki... :D Homocanai! nidasıyla kalbimi alan bu dünyalar tatlısı, insancıl ve yürekli karakteri özellikle Ikuta Toma haliyle elbette listeme alacaktım. :D

KUROSAKİ!



"Ore wa namea wa Kurosagi." -ya da "Ore no" da demiş olabilir- dediği andan itibaren ekran başına yapışıp kalmamı sağlayan, mert, cesur, sözüm ona adalete inancı kalmamış ve inanılmaz acılar çekmiş Kurosaki... Bu karakter sayesinde benim Pi'ye olan hayranlığım sevgiye dönüşmüştü.  Aynı zamanda Pi'nin ağlama sahnelerinin altından en iyi kalktığı dizidir. (Bkz: Code Blue 1 - Aizawa'nın ağlama sahnesi)

DOMYOJİ!


Hana Yori Dango'yu izledikten sonra bana "Hah! Gu Jun Pyo'da kimmiş!" dedirten (aslında hep MatsuJun yüzünden :D) karakter.  Deyimleri ve atasözlerini hiçbir zaman doğru söylememesiyle, Makino uğruna dayak yerken vurduğu insanları hatırlayıp pişman olmasıyla, her türlü "odunluğuyla", duygusallığıyla, ekrana yapışıp kalışıyla ve o asansör sahnesiyle yağmur altında beklediği sahne ile beni benden almıştı... Haliyle bu listede olacaktı! :D

KIM JO WON!



Domyoji'ciğim için "odun"mu demiştim? O zaman gittikçe kabalaşarak Kim Ji Won için huzurlarınızda "öküz" demek istiyorum... Anlayışsız, bencil ama yine de şipşirin, şımarık, tatlı ve her eksisini Hyun Bin ile nötrleyen unutulmaz karakterlerden biri. :D Hyun Bin değilde başka biri canlandırsaydı sevmezdim bu kadar.

OSKA!



Secret Garden beni bıktırdığı sırada tek dayanağım olmuştu devam etmek adına Oska. İkinci bir Domyoji olan, bu acuşşi tabii ki listem de olacaktı! :D

CHA JI HEON!


Kalabalık korkusu olan, duygusal, Kim Ji Won'un daha insancıl bir versiyonu olarak adlandırabileceğim, Ji Sung sayesinde ekranda sanki karşımda bir chibi karakter varmışçasına kyaaladığım yegane karakterlerden biri. :D Ji Sung oppaa saranghe yoo! (ve oppacı kimliğim su yüzüne çıkar...)

P'NAM!


Bu karakterimizi filmler kategorisinin Yankumi'si ilan ediyorum. ^.^ Yeri geldiğinde yüzünüzde "Seni çok iyi anlıyorum." gülümsemesini yerleştiren, yeri geldiğinde "Sıkma canını!" dedirten ve onun kalbi kırıldığında sizi de oldukça üzen bir karakter P'nam... Filmi izleyenlerin anladığını umarak daha fazla söze gerek duymuyorum. :D

NAKAMURA!



Samurai High School'un cüssesine ters olarak içine kapanık ve "saf" karakteri unutulmazlardan elbette. :D

GPS, GENJİ, TAMAO ve TAYFASI: CROWS EKİBİ



Crows'un her bir karakteri unutulmazdır. Fazla söze gerek yok. :D

KYUUTO!


En sevdiğim bayan karakterlerden biri daha. :D Maeda o kadar iyi oynamıştı ki... Benim izlediğim dizileri içerisinde kesinlikle en iyi performansı bu! 

HİRO!


Hiro... Nasıl unutabilirim ki?

Bu-SUNAKO!


Mazuşiii diye kafa atıyordu değil mi? MAZUŞİİİ diyerek bende ona kafa atmak istiyorum o zaman. :D Şirin, kısmen gotik, Omasa Aya'nın elinde harika bir karaktere dönüşen Sunako'yu kim sevmez?

JEREMY!


Unutuyordum neredeyse... :D Nakatsu'nun Kore versiyonu, Eun Gyeol'e Nakatsu'lukta taş çıkartacak, bu tarz komedi karakterlerin biriciği!



Vuuh! Baya sevdiğim karakter varmış. *_* 

Hemen 2. soruya geçiyorum o zaman,

Benim en sevdiğim şarkıdır aynı zamanda Kizuna:



Özellikle de Jin ile olan bu performansı. 









Bunlarda Sprout'tan ^.^

























(Bu videoyu dinlemedim enstrümantal de olabilir. Şarkı Ichibutozenbu by B'z)



















Baya uzun bir mime dönüştürdüm sanırım. :D Sıra geldi paslamayaa,


İlk defa Harmony'ye

Agasshi unnim buralarda olsaydı ona :D

Aynı şekilde buralarda olsaydı Sümeyye unnime ve onun yaşıtım kardeşine :D


Mimlerimin bir diğer vazgeçilmez adresi (bıktırdıysam söyle :D) Sevgili Shirushi'ye

Bu mimin elinde nasıl şekilleneceğini acayip merak ettiğim Saygı değer Mikal Zia unnime

Mim yazmayı acayip seven ve elinde harika bir mime dönüşeceğinden emin olduğum Kore Günlükleri unnime

Oldukça iyi bir mim yazacağından şüphem olmayan Parfümümün Kokusu unnime

Ela'ya

Vee Irmak'a pasladım gitti! 

Yorumlar

  1. Vaahhhh bu nasıl bir cevaptır :DD lann topu topu iki soru sordum allahtan :DD Ama sen yazınca benimde aklıma danj etti ben Bu-sunokayı ,nakamurayı, oskayı hyun bini nasıl unuttum yaa^^

    Ne bereketli bir mimmiş canımm:DD


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha Allahtan unni gerçekten :D :D Senin sayende unni! :D

      Sil
    2. Ne demek canım^^,alakasız bi yerde aklıma gelen bi mimdi^^
      Seninkileri görünce kendi yazdığım sorulara verdiğim cevapların ne kadar yetersiz olduğunu iyi hissettirdin yani:DD

      Sil
    3. Unnii, ben abarttım asıl :D Bakma sen bana :D

      Sil
  2. akira <3 <3 şapşal şey :D Çok komikti dizi de cidden o hareketleri unutulcak gibi değildi :)
    Nakatsu ve Eun Hyeol karşılaştırmasına kimsecikler girmemeli bence çünkü ikiside çok farklı şeyin kafasını yaşıyor bu apaçık ortada ki senaryolar da aynı gitmiyor onun için susmalarını öneririm :D Neyse Nakatsu muh muh muh muhteşem diiii :D :D Kurosaki nin olduğu dizi hangisi ben onu izlemedimm o.o o.o Şu Oska yı bi ben sevemedim herhalde ya :D
    ahaha filozof'm senden ilk defa mı oppa lafını duydum ben inanamıyorum :D :D Ama şimdi dedirtiyor oda ayrı :D P'nam <3 demem seni anladığımı belirtmek için yeter mi ? bıcırığım :D
    Hiro sky of love yapma bunu bana filozof ağlarım onların ikisini öle görmek aaağğğğ bir sky of love birde sprout beni bunalıma sokan asya yapımları ciddiyim bu konuda :D Duygusallıktan çıldırcaktım ki sproutla çıldırmaya devam da :D Bu sunako mazoşist olabilir ama en yakışıklı çocuğu kaptı mı kaptı valla :D :D
    Ah sen böle neyi sevdin ne unutulmazdı bir dolu yazmışın ben devam etsin mimini 3 hafta da anca yazdım neler devam edeydi diye düşünmekten öldüm bunda artık wuhuuu artık aşındırırım dizi izlediğim siteleri :D :DMim için teşekkür ederim tatlım çok güzel yazmışsın ellerine sağlık ah birde beynine valla :D :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurosagi dizisi unniciğim :D Müthiştir :')

      Ahaha cidden mi unni neden :D :D Benimde içimde gizli bir oppacı var dermişim unni :D :D Aa nedeen? :D


      Hahaha çok teşekkür ederim unniciğim :D :D Bende şu "ARŞİV" bölümünden bakım seçtim aslında :P :D :D Hepsini tutamazdım herhalde aklımda :D :D

      Sil
    2. Bakıcığım o diziye :D Ne bilim ben şimdi kore yi de sevdiğini hatta triple s olduğunu biliyorum ama yinede böle diziden birine oppa diyince şaşırdım :D
      Bakalım ben nasıl yapıcam :D Ah bu arada bir ostmiz aynı olucak o kesin :D :D

      Sil
    3. Ahaha yok unni bu Oska'ya has :D :D Uppa, uppa diye dolaşıyordum S.G.'nı izlerken :D :D


      Grouplove'ınkiler mi yoksa unni :D

      Sil
    4. ahaha tamam o zaman :) :)
      sürpriz sölememm :D :D

      Sil
  3. Mimlenmişiim~~! Çok sevindim! Ayrıca mim tam benlik cidden! :P Tekrar ayrıca hiç de bıktırmadın, sadece paslama kısmı zor oluyor birazcık heheh :D

    En kısa zamanda yazacağım bu mimi! Gönül ister ki hemen yazayım ama ödevler istemiyor maalesef. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tam gaz devam! :D

      Ödevler >.< MEB >.< SBS >.< Okul >.< Dershane >.<

      Dilediğin zaman yaz Shirushi :D

      Sil
  4. Öncelikle teşekkür ederim canım. :D
    Wuhhhhhuuuuu! dedim ilklerini görünce, ne kadar uzun olmuş yaww. :D
    En kısa zamanda yazıcam canım, tekrar teşekkürler. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya abarttım gerçekten :D

      Ne demek unniciğim, dilediğin zaman yaz :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar