Mim: Blog

Unni Top 10 (asdfg böyle bir liste yaptım ama sıralama yok :D) listemin bir diğer Demirbaşı Hoi-Hoi unni tarafından mimleendiiim. Teşekkürler unni! :D

Mime geçersek, konusu "Blogunuz sizin için tek kelime ile ne ifade ediyor?"

'Tek kelimeden' sonra açıklama yapabiliriz ve blogumuzun bizlere ne ifade ettiğini, bu bizlerin yaptığı bir fotoğraf olabilir, mime eklemeliyiz.

Geçen sene bu manzarayı görünce alelacele cep telefonumla çektiğim için pixel pixel bir netliği var. :D 


Oldukça değişik bir mim. Ben bu blog için "birsürüşey." derim. Biraz hile yapmışım gibi oldu ama hangi kalıba sığdırsam bilemedim. :D

Ben bu blogu tüm atarımla bir nevi ergensel nefret kusma dönemimde açmıştım. İşte nereden nereye... :D

Üstelik bu benim açıp ilk günün akşamında sıkılıp bırakmadığım tek blog oldu. :') Normalde bir zamanların fenomeni blogcu'dan ya da eski arayüzü ve kötü temalarıyla o zaman html nedir bilmeyen beni sinir eden blogger'dan bloglar açıp duruyordum. Yazmak için falan değil, tema tasarımı için. <3 Baya uğraşıyordum haybeye. :P Sonra ya tamamlamadan ya da tamamlayıp bir yazıyla ya da hiç yazısız jübilemi yapıyordum o bloga. Öyle böyle derken en az 100 tane açmışımdır. :D Bu blog ise tutunabildiğim, sıkılmadan yazdığım tek yer oldu. (Bkz: 800 yazı :D)

2011 Kasım'ından önce bana biri "Küçük Filozof sen bir blog açacaksın, bu bloga deli gibi yazacaksın, tıklanacaksın, takipçilerin olacak ve arkadaşlar edineceksin." deseydi eğer Saba Tümer kahkahası ile yıkardım ortalığı.

Hadi oradan!

Ayrıca, dizi tanıtımlarının arasına sıkıştırdığım yorumlarımla, örneğin 5-6 ay sonra baktığımda o gün neler yaşadığımı hatırlayabiliyorum. Yaptığım gerzekliklere gülüyorum. :D

Kısaca, burası benim düşüncelerimin somut hali. Haliyle benden, benim bir parçam. Her türlü saçmalığı, atarlı ergen triplerini, sözde felsefeyi, eğlenceyi yaptığım/ yaşadığım bir yer. Üstüne üstlük çok sıkı arkadaşlar kurdum belki hayatım boyunca farklı şehirlerde olduğumuz için hiç tanışamayacağım insanlarla. :') Unniler edindim. Ben tek çocuğum ve öyle abla kavramı nedir ne değildir pek bilmem o yüzden... Unnilerimi çok seviyorum! :D

Bir mimi daha konusundan saptırdım sanki? Neyse siz anladınız artık ne demek istediğimi. :D

Bu mimi;

Yazdı mı bilmiyorum ama Mikal Zia unniye

Vee Kore Günlükleri unniye paslıyorum! :D

Yorumlar

  1. enee. ayin ikinci mimi. sagol. Fekat iki gun sonra yazarim bunu, birini daha yeni yazidigim icin.

    Bu arada blog sayesinde unni oldum ben de. dongsaeng sahibi oldum. halbuki gercekte de tonla kardesim var ama hicbiri abla yerine koymuyo beni ajhsgahjhasfgha

    YanıtlaSil
  2. küçük filozof *.* çok güzel olmuş ellerine sağlık ve foto da güzelmiş bence ben çookk beğendim :) :)

    Çokta güzel anlatmışsın kendini bloğunu :)

    Benim birtanecik ablam var ama ama ben hep ama hep abla olmak istedim yani abla kavramını sevmem dedittirmem kendime ( unni başka o kabulüm onee chan da olur bak :D ama abla ııh haytta diyemessiniz :D ) ama senin unnin olmaktan çok ama çok mutluyum :) sende benim o hep istediğim kardeşleriminden birisisin bıcırığım :) ( bıcırık kavramı işte benm bu kardeş sevdasından çıktı ortaya :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler unni :D :')


      Ahaha :D :D Unnii bende senin bıcırığın olmaktan öyle :')) Duygulandııım :')

      Sil
  3. Çok güzel anlatmışsın dongseng blogunu. :D Listenin demirbaş unnilerinden olmak beni çok çok çok mutlu etti. :D :D
    Bende burada bir sürü çingu ve dongseng edindim. Benim iki tane kardeşim vardı ama şimdi daha da çok kardeşim oldu. :D

    Yazdığın için çok teşekkür ederim canım. :) Fotoda çok güzelmiş. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler unni. :D Elbette ki sende olacaktın unni *-* :D

      Ne demek ^^ Teşekkürleer :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar