Mim: Anime Karakterleri

Mikal Zia unni beni mimlemiiş.Teşekkürleer! :D

Mim kısaca anime karakterlerini sınıflandırmamızı istiyor. Çok fazla anime izleyen biri değilim. (Kota vardı da biz mi izlemedik ağabey) ama elimden geldiğince sınıflandırmaya çalışacağım ^.^


  • EN ÇOK GÜLDÜĞÜM ANİME KARAKTERİ

Ouran'dan, Tamaki-sama :D Dediğim gibi çok fazla anime izlemedim eri topu 10 falandır ama genel anlamda düşündüğümde beni en çok güldüren kuşkusuz Tamaki'dir. 

  • EN TATLI AŞIK


Tamaki-sama, Kazehaya ve ilk animem (Pikaçu aslında) Sailor Moon'dan Usagi.  Usagi ve Tamaki'nin şapşallıkları, Kazehaya'nın utangaçlığı... Kyaa! :D

  • EN COOL VE KARİZMATİK KARAKTER
Bu da şirin halii! 


"...And Oscar goes to Tao Ren!" Çocukluğumdan beri hayranıyım :D Bu yüzden tabii ki bu ödülü ona vereceğim ^.^

  • EN SAYKO KARAKTER



Yankumi :P Öğrencileri adına her şeye katlanan, emektar öğretmenlerle tartışan (Bkz: Sawatari-kyoto), sınıfta kontrolünü kaybedip yakuza gibi konuşan, aşık olduğunda düşünme yetisini kaybeden biri işte. Bir de Light Yagami var. Kira kelimenin tam anlamıyla sayko >.< 

  • EN YAKIŞIKLI KARAKTER


Morinozuka Takashi. Ouran'da "sebepsiz yere odun kestiği" sahneden bu yana onunda hayranıyım :D Hatta ekran başında baya sulanmıştım :P :D

  • EN UYUMLU KARAKTERLER



Ben de Mikal Zia unni gibi Hikaru ve Kaoru diyorum :D



  • EN NEFRET ETTİĞİM KARAKTER


Kyou, Koi wa Hajimemasu'ın adaş iki karakteri. >.< 

  • EN ODUN KARAKTER


Itazura na Kiss - Naoki. :D

  • EN KASVETLİ KARAKTER
Bu soruyu pas geçiyorum çünkü, o kadar düşünmeme rağmen aklıma kimse gelmedi. m(-_-)m 

  • EN GÜZEL SES TONU
Mamoru Miyano has been reserved!


Mamoru Miyano. *hülyalara dalar* Aynı zamanda Death Note'dan Light'ın ve Vampire Knight'tan da Zero'nun seiyuusu olur kendileri. :D




Bu mimi kuşkusuz Kore Günlükleri'ne gönderiyoruum! 

Yorumlar

  1. Ouran ve Itazura hariç hiçbirini bilmiyorum. O yüzden kafamda imaj oluşturamadım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığım karakterlerin çoğu Türkiye'de popüler değil ^^ Hatta Japonya'da bile popüler olduklarından şüpheliyim ^.^

      Sil
  2. Ben hiç birini bilmiyorum ^o^

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle bana gönderdiğin için çok teşekkür ederim. Başlığı görür görmez bende yazmak istedim ve "çann:D" mimlenmişim.:))
    Ouran seçimlerin çok yerinde olmuş. Bence de Ouran tavsiye edilesi bir anime.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demeek ^^ O zaman yazını beklemekteyim unni =)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar