*Gokusen Efsanesi* Gokusen 3 SP Bölüm - Küçük Filozof'un Kocaman Eleştirileri 33






Gokusen 3 serisinin son bölümü. Benim ilk alt yazı çalışmam. Bir çok diziyi, bölümü unutabilirim ama bu adı hiç unutmayacağıma bahse girerim.

Bu sezonda 2-D'nin lideri Takasugi Reita karşımıza çıkıyor. Yumurcak sempailerine kafa tutuyor kısaca. -Reita gerçekten "yumurcak" çocuklara benziyor :D- Tabii Reita'yı canlandıran Tamamori Yuta yine Johnnys'ten.

Ve bir kez daha anladım ki Gokusen serisi dostluk üzerine kurulmuş şu ana kadar izlediğim ve büyük ihtimalle, izleyeceğim dizilerin içinde en iyisi.

"Kırmızı - Akadou Maske Yankumi" beni gülmekten öldürdü. Nakama Yukie şirinlik abidesi ve bir o kadar da iyi bir oyuncu.

Bu sezonda Kazama'nın röfleleri yok. :( Röfleli liderler yok oluyor! :(

Yankumi'nin kavganın yapıldığı alana müthiş havalı girme sahnelerine bayılıyorum. Kadın demir kapıları kırıyor, duvarları yıkıyor yine de öğrencilerini koruyor.

Kuma'nın bebeği "Nana-chan" büyümüş.

Kuraki annesi gibi leoparı çok seviyor.


Yine dostluk üzerine harika bir bölüm. Konusunu diğer SP'de olduğu gibi anlatmayacağım sadece yukarıda ki detayları vereceğim.Çünkü gerçekten anlatılmaz yaşanır. ( Ama şahsen S1 SP'yi bu SP'ye yeğlerim.)

Edit: S3'de mezun olmayan öğrencilerimiz sonunda mezun oluyor.


PUAN: 18/10































Yorumlar

  1. paylaşım için teşekkürler ^^ türkçe altyazılı olarak nerden izleyebilirim sp11 ve sp3'ü hala izleyemedim

    YanıtlaSil
  2. geç cevap verdiğim için özürler dilerim :D
    sp 3 adına bir alt yazı çalışması yok henüz -benim çevirim alt yazı programı kullanmayı bilmediğim için çok ilkel oldu. Çıktı alıp bir yandan izleyip bir yandan alt yazı okumak zorunda kaldım ne yazık ki :( -ama sp 1 adına sana şu linki verebilirim: (arşiv linki)
    http://bakabt.me/127823-gokusen-live-action-season-1-sars.html

    Yalnız burada bütün seriyi indirmen gerekecek. Tek part halini bulamadım ne yazık ki. Alt yazı sitelerinden de altyazısını temin edebilirsin :D ( Torrent olduğu için açıklamayı http://ifeelgoodman.blogspot.com/2012/02/drama-indirmek-kucuk-filozof-anlatyor.html burada bulabilirsin) :D

    YanıtlaSil
  3. linklere baktım ama indirme olmuyor ~~ izleyemicem sanırım hiç bir yerde yok özel bölümleri sp3 ü buldum ama mezuniyeti bulamadım gene de sağol

    YanıtlaSil
  4. Torrent programı var mı bilgisayarında? Eğer o şekilde de indiremezsen 1-2 ay bekletmeli olarak rapidshare'a yüklerim oradan indirirsin :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar